Paper & Finance Magic

Gespecialiseerd in het optimaliseren van administratieve processen

  • Verhogen efficiëntie & nauwkeurigheid

  • Minimaliseren van jouw tijd gespendeerd aan administratie

  • Elimineren van "bottlenecks" (knelpunten)

  • Altijd up-to-date informatie kunnen raadplegen

  • Zorgen dat jouw tijd (en die van jouw team) gespendeerd kan worden aan succes en groei van de onderneming

  • Geen zorgen meer ivm voldoen aan steeds veranderende wetgeving


Flexibel operationeel inzetbaar in heel wat bedrijfsprocessen:

  • Virtual assistant: mailboxbeheer, agendabeheer, organiseren zakenreizen, Powerpoint presentaties, tekstverwerking, beknopte vertalingen, ...

  • Financiële administratie: budgetbeheer, debiteurenbeheer, salesprognoses, kostenbesparende analyse, ...

  • Marketing administratie: organisatie event/beurs, social media, ...

  • Sales administratie: opmaken offertes, bestelbons, facturen, ...

  • Personeelsadministratie: arbeidscontracten, loonadmin, ...

  • Office management: facilitair beheer, fleetbeheer, archief, inventarisatie, voorraadbeheer, digitalisatie, onderhandelen leverancierscontracten,...